Przejdź na stronę główną Interia.pl
    • SiNSAY Sol de Cuba

      Galeria:

      SiNSAY rusza z kampanią Sol de Cuba promującą wiosenno-letnią kolekcję. Tym razem marka zaprasza nas na malowniczą Kubę, gdzie prezentuje świeże, roztańczone i niezwykle kolorowe wydanie.
      Rajskie plaże, klimatyczne zakamarki Hawany i roztańczeni Kubańczycy to tło zdjęć do najnowszej kampanii marki SiNSAY. Ujęcia Soni Szóstak przepełnione słoneczną atmosferą przenoszą nas na gorącą Kubę, w świat pełen muzyki, tańca i dobrej zabawy. Autorka sesji wizerunkowej idealnie oddała niepowtarzany charakter tego miejsca oraz pokazała najgorętsze trendy na sezon wiosna/lato 2017.
      Nowa kampania marki Sol de Cuba – podobnie jak poprzednia – składa się z czternastu mini-edytoriali przedstawiających najmodniejsze trendy. Tegoroczne lato przywita nas całą gamą kolorowych i modnych propozycji. W kolekcji poza wygodnymi college’owymi ubraniami pojawiły się motywy punkowe, mocne i wyraziste barwy, naszywki, hafty, a także delikatne paski czy dziewczęce falbanki. Do charakterystycznego, nieco szalonego stylu marki dodano bardzo ciekawe elementy zgodne ze światowymi trendami. Akcenty takie jak chokery z metalowymi zdobieniami, welurowe akcesoria czy oryginalne buty nadają modowego sznytu najnowszym projektom Sinsay.
      W tym roku twarzami marki zostały Olga Nowotarska oraz Karolina Warzecha, których świeża i dziewczęca uroda idealnie współgra z kolekcją, jak i malowniczą scenerią Kuby. W stylizacjach przygotowanych przez Ewelinę Gralak modelki prezentują się bardzo naturalnie i bezpretensjonalnie, a ze zdjęć bije wakacyjny klimat i atmosfera relaksu.

      Zdjęcie:

      Kolekcja SiNSAY

      Źródło:

      Grazia.pl / materiały prasowe

    • Oceń zdjęcie z galerii

      Brak ocen Oceń pierwszy!
    • Reklama